یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

خوش اومدی پسرم....

سلام مامانی....

دارم حاضر میشم بریم با بابایی بیمارستان..بیمارستان سینا        

 ..... چیزی  نمونده بیای  گلکم....بغلت کنم و ببوسمت و بوت کنم وبه چشمات نگاه کنم...میبینی چقدر زود گذشت؟  یه چشم به هم زدن بود و امروز  تو میای و میشی  همه عمر  من و بابایی...دیشب بابایی بغلم کرده بود و داشت توی  گوشم میگفت که اومدن تو خیلی میتونه جالب و قشنگ باشه  و بعدش  داشتیم با هم بحث!!!! میکردیم که تو اصلا کجا باید بخوابی؟!!! بین من وبابایی..نهههههههههه  پیش  من  و سه تایی با هم ...نههههههههههه اگه روت افتادیم چی؟ آخرش  بابایی  گفت میخوابه پایین تخت و من وتو روی  تخت میمونیم که با مخالفت شدید من حرفش رو پس  گرفت...توبیا عزیز دلم جای  خوابت روی  چشمهای  ما......

منتظر دیدنتن بی صبرانه..میفهمی یعنی چی؟

دوستت داریم عزیز کوچولوی  ما و  انشاللهه سالم و تندرست باشی و عمر بابرکت و پر از خیر و خوبی  اداشته باشی.....

بوووووووووووووس روی لپ هایی که  یکی دو ساعن دیگه روبروی  من  خواهند بود.... 


و برای  تو علی جان:

تو که همیشه همراه  و همپای  من بودی و میدونم این  روزها دست کمی  از  من نداری  توی  انتظار ولی  همش با شوخی  میخوای به من ارامش بدی...ممنونم از  همه مهربونی  هات و امیدوارم من و پسرکمون بتونیم یه روز  اونقدر دلت رو شاد و خوشحال کنیم که هیچ غصه ای نتونه توش راه داشته باشه..... دوستت دارم خیلی زیاد..بخصوص این آخرین لحظه های  دونفره و  ازت میخوام بدی  هام رو زیر پات بذاری و ببخشی.... شاید برنگردم...ولی  میخوام بدونی:

عشق  همیشه منی مرد...میفهمی؟

دوستت دارم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
vahid-iran پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ق.ظ http://www.powersetshop.com

سلام[گل]
از جدیدترین سریالها و فیلمهای روز دنیا دیدن نمایید:
بخشی از لیست سریالها و فیلمهای موجود
سریال سوپرانوس
سریال خون واقعی - True Blood
سریال دروغ بگو - Lie to Me
سریال نجواگر ارواح - GHOST WHISPERER
سریال جریکو - Jericho
سریال تیغ - BLADE THE SERIES
فیلم زاغه نشین میلیونر
رامبو 1و2و3و4 Rambo
فیلمی از نخستین حفاری تخت جمشید
شکوه تخت جمشید
لذت نقاشی باب راس (BOB ROSS)
سریال قهرمانان (heroes) در سه فصل
مجموعه فیلم های 2009 سری 1
مجموعه 30 فیلم برتر 2007 و 2008
سریال فرشتگان در آمریکا
مستند خارق العاده سیاره زمین
سریال آلیاسAlias سری کامل (فصل12345)
مستند برترین مکانهای دنیا
سریال فرار از زندان سری کامل(فصل1و2و3و4)
سریال دوستان( Friends)
سریال 24 در هفت فصل کامل
سریال ترسناک ماوراءالطبیعه
سریال زنان سرسخت
سریال ترمیناتور یا نابودگر
سکوت / Silence
سریال شاهزاده زمان 1,2
سریال رقاصه هوانگ جین
سریال Point Pleasant
سریال پادشاه خدایان
سریال عاشقانه نامه عشق
سریال متشکرم ( Thank You)
سریال کایل ایکس وای
سریال جنگجویان کوهستان
سریال رابین هود کره ای هونگ گیل دونگ
سریال هشتمین اژدهای مبارز (Tian Long Ba Bu )
سریال هفت شمشیر زن بهشتی
سریال گروه برادران
سریال زیبای گرگ و میش
سریال فروشنده پارلمان (Lobbyist )
سریال فرشته تاریکی Dark Angel
(fringe )فرینج
سریال اسم من ارله
سریال عشق بد Bad Love
سریال ایلجیما( Iljimae)
سریال دختر من My Girl
دکستر ( DEXTER )
سریال کره ای درخت بهشتی(آسمانی)
داستان غم انگیز عشق (sad love story )
بازگشت عقابهای مبارز
سریال 4400 - THE4400
سریال سه پدر و یک مادر ( Three Dads One Mom)
سریال لاست(گمشدگان)در 5 فصل
هفت رخ ایران زمین
سریال امپراطوری بادها(جومونگ2)
چشم بندی دیوید کاپرفیلد
افسانه جومونگ
مجموعه کمدی لورل وهاردی
پدر خوانده 1 و 2 و 3
افسانه سودانگ
امپراطور دریا
منتظرتون هستیم[گل][قلب]

مهدی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مریم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ق.ظ http://donyaeghashangema.persianblog.ir/

قدم گل پسلی مبارک مواظب خودت و پسلت باش بوووووووس بوووووووس
اگه دوست داشتی یه سر به من و نی نی بزن:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد