یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

۴ ماهگی ات مبارک

مبارک باشد پسرکم. 

وقتی من و تو در  خانه تنها هستیم ..وقتی با تو حرف  میزنم آنقدر که با چشم هایت به من فقط  نگاه میکنی و وقتی  آهنگ محبوبت از  ویگن را میخوانم میفهمم چقدر  دوستت دارم. 

 دوستت داریم یونا...به وسعت همه  توانمان در  عاشق بودن..

به تو بعدا خواهم گفت

..... 

شاید یک روز از  این روزهایمان برایت گفتم... 

برای  پدرت ..برای   همه داشته من در  این زندگی  دعا کن...

بس نیست؟

..... 

روهای سختی رو داریم میگذرونیم پسرم... 

از  خدا بخواه زودتر بیرون بیاییم از  این مساله... 

طاقت دیدن خیلی چیزها رو ندارم... 

دلم این روزها  فقط به یک نفر گرمه توی  این دنیا...بابایی! بابایی مهربونت ... 

کاش بزرگ بودی و با هم حرف  میزدیم...