یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

پایان ۱۱ ماهگی

گل پسرم...عزیزکم..  نازک  گلم  ...سلام مامانی 

 تولد ۱۱ ماهگیت مبارک. امروز به سلامتی   ۱۱ رو هم پشت سر  گذاشتی و قدم توی  ماهی  گذاشتی  که سال  پیش  روزهاش و ساعت هاش برام دنیایی بود رنگی و  آفتابی. اون  ۲۸  اردیبهشت سال قبل کجا و  امسال کجا. امسال  ۲۲ اردیبهشت  ثمره   تلاش هات  برای  چهار دست و پا رفتن  نتیجه داد و گل پسر  مامانی  خونه اقای  امیری  که بودیم فاصله ای رو  چهار دست و پا کرد و از  روز بعدش  هم دیگه  تند تند  از مامانی  دور  میشد و سرش رو برمیگردوند و لبخند میزد.  

قربونت بشم گلم.. چند روزی  هست که مریض  شدی و دکتر  گفته غذات رو قطع کنیم و فقط  شیر  مامانی با او آر  اس  بخوری و  توی شیطون دیشب  یه کوچولو  غذا خوردی  و خوشبختانه  معده مهربونت نگهش داشت و امروز  بعد از  شش  روز پیش  مامان موندن توی  خونه رفتی  مهد. 

بابا گفتن هات  دل بابایی رو غرق  خوشحالی  میکنه و  دل من رو هنوز منتظر  گفتن ماما  نگه میداره... دس دسی  کردن و سر سری   بازی و  کله زدن  و  قصه خوندن رو یاداری..به به  میگی و وقتی  یخوای بگی  خیلی  دوستمون داری  سرت رو به هر  جای ما!! که برسه محکم میمالی و  پیش  کوچولو میشی..عاشق  خوردن  پای  والدین گرامی!!! هستی   و  مثلا یهو ادم میبه پشت پاش  یا شستش  خیس شد و  از  جا میپره و  تازه اقا اعتراض  هم میکنی که چرا مانع خوردن پای  خوشمزه!! شده ایم. 

سیب...آب سیب ...کته ماهیچه...شوید پلو...سوپ  سیزیجات...پوره مخلوط  ( کدو..سیب زمینی..هویج ) ...همه رو با ماست دوست داری و  از  ناخنک زدن به غذاهای  مامانی و بابایی هم که دیگه نگوووووو ..تازه یادته چجوری  خونه مامان جون آبگوشت های  محشرشون رو خوردی و  ما از  خنده مرده بودیم که پسرک چرا سیر  نمیشه...قرررربونت بشم من.

میدونی  پسر...دلم میخواد همیشه  محکم و قوی باشی توی  همه چیز ..حتی  اگه بر وفق  مرادت  نباشه دنیا..دلم میخواد  بدونی  خدایی که روزی  ت ورو میرسونه برات بهترنیها رو در  نظر  داره همیشه ..فقط  گاهی باید از پشت شیشه غبار  گرفته اثین زمونه  مهربونی و  محبتش  رو بتونی  ببینی ...دلم میخواد  همیشه دنبال روزی  حلال باشی و  پاکی  زندگیت  با چیزهایی که خدا دوست نداره آغشته نشه. 

مرد  کوچولوی  خونه ما...سلامتی و  خوشبختی  تو ارزوی  همیشگی  من و بابایی  هست..دوستت داریم گلکم و لپهای  چال دارت هم بووووووووووووس 

 

 

راستی  مامانی  این روزها  ۶ تا و نصفی دندون داری و اون نصفی  هم  چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت روزی که مامانی  تورو برای  اولین بار جایی  غیر  از  مهد گذاشت ( خونه زن عمو جون) و رفت دکتر  برای   چک محل عملش ( اوخ اوخ )  توسط  زن عمو جون  رویت و به مامانی  گزارش  شد..قربون اون  مرواریدهات بشم من.