یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

یونای کوچک ما

برای پسرکم مینویسم تا یادم بماند چه حس شیرینی را تجربه کردم.

اولین عیدت مبارک پسر تو راه من

 یونا جان...امسال اولین نوروز سه نفره من و تو بابایی  هست... تو در درون من  و ما یه خونواده کامل شدیم دیگه...برات هفت سین میذارم به نیت سلامتی و طول عمرت...سیب سرخ میذارم به نیت پاکی و خوشگلیت....سبزه میذارم تا دلت همیشه سبز و لبت همیشه خندون باشه پسرم... و یکی یکی سین ها رو میچینم و برای  دیدنت لحظه شماری میکنم....

عزیزکم..تو هم برای مامانی و بابایی دعا کن... برای همه مامانی ها وبابایی ها... امسال عید حال رو روز من از بهار هم بهاری تر و سبز تره...چون یه غنچه دارم توی وجودم که قراره با باز شدنش  زندگیمون یه باغ سبز و خوشرنگ بشه...

پس نوروز و عید ۸۸ مبارک یونا جان  و با بهترین آرزوها و مهربون ترین نوازش ها با هم امسال رو بدرقه میکنیم و به استقبال بهار زیبا میریم...

دوستت دارم پسرم و بابایی هم میبوستت و سلامتیت رو از خدا آرزو میکنم....

نظرات 2 + ارسال نظر
پاورقی های من جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://myfootnotes.blogsky.com

درود بر شما دوست ارجمندم
از وبلاگتون دیدن کردم، امیدوارم که سال نو، سالی پربار برای شما
و خانواده ی ارجمندتان باشد و زیباترین آرزوها را برایتان دارم.

مسابقه ای ویژه ی نوروز – همراه با جوایز ارزنده، هم اکنون برگزار شده است
جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه ی ما به وبلاگ پاورقی های من
مراجعه نمایید. ( فقط تا ساعت 12 ظهر امروز فرصت دارید )

با سپاس و آرزوی شادکامی

وبلاگ پاورقی های من
http://www.myfootnotes.blogsky.com

جهت تبادل لینک در خدمتیم

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

تولدش مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد